Poštovani potrošači, molimo vas da prije kupovine i korištenja naših proizvoda, pažljivo pročitate sljedeće uslove. Svaka kupovina naših proizvoda, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u cijelosti. Ukoliko oni za vas nisu prihvatljivi, molimo vas da ne koristite naše usluge i proizvode.
Ovi opći uslovi korištenja proizvoda obavezuju svakog Potrošača u trenutku kupovine proizvoda.
Savjetujemo da uređaj ne koristite 2 sata nakon instalacije kako bi se folija u potpunosti osušila. Redovno je čistite pomoću sredstva za čiščenje bez alkohola, čuvajte je od velike topline, parfema i pudera. Držanje uređaja pored ključeva ili drugih oštrih predmeta može oštetiti foliju, tanki predmeti poput kreditnih kartica mogu se podvući ispod folije i time je odlijepiti. Uvek koristite uređaj čistim i suhim rukama, jer znojne ili masne ruke mogu prouzrokovati odlijepljivanje iste. Stavljanjem uređaja u futrolu preko folije rizikujete odljepljivanje iste i u tom slučaju nedosljednost proizvoda je prouzrokovana greškom potrošača. Ako namjeravate koristiti futrolu, naglasite to našim prodavačima prije postavljanja folije, kako bi po potrebi sjekli kraću tzv. “CASE” verziju folije.
Ukoliko tokom korištenja dođe do oštećenja vašeg telefona prije odlaska u servis svratite do nas da vam skinemo folije.
Radi se o fizičkoj zaštiti uređaja, te kompanija Mobile Outfitters ne odgovara za mehanička oštećenja.
Kompanija Mobile Outfitters ne garantira da će nakon postavljanja folije vaš uređaj postati neuništiv.
Uređaj je djeliomično zaštićen, jer oštećenja ovise od ugla pod kojim će uređaj pasti ili pod kojim će strani predmet utjicati na njega. Uglovi uređaja su osjetljivi čak i na padove sa manje visine. S tim u vezi kompanija Mobile Outfitters ne garantuje potpunu zaštitu uređaja od padova, udaraca i drugih vidova i mogućnosti oštećenja.
Prodavač odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prelaza rizika na kupca, bez obzira na to da li mu je to bilo poznato.
Prodavač odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave poslije prelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir.
Nedostatak postoji:
1) ako stvar nema potrebna svojstva za njenu redovnu upotrebu ili za promet;
2) ako stvar nema potrebna svojstva za naročitu upotrebu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavaču, ili mu je morala biti poznata;
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izričito ili prešutno ugovorene, odnosno propisane;
4) kad je prodavač predao stvar koja nije dosljedna uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavještenja.
Prodavač ne odgovara za nedostatke iz tač. 1) i 3) prethodnog člana, ako su u trenutku zaključenja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljivo lice sa prosječnim znanjem i iskustvom lica istog zanimanja i struke kao kupac moglo lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
Kupac je dužan da primljenu stvar na uobičajeni način pregleda ili je da na pregled, čim je to prema redovnom toku stvari moguće, i da o vidljivim nedostacima obavijesti prodavača u roku od osam dana, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Kad je pregled izvršen u prisustvu obje strane, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka reći prodavaču odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Prodavač je dužan isporučiti robu koja je dosljedna ugovoru.
Pretpostavlja se da je isporučena roba dosljedna ugovoru:
1) ako odgovara opisu koji je dao prodavač i ako ima svojstva robe koju je prodavač pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
2) ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavaču ili mu je morala biti poznata u vrijeme zaključenja ugovora;
3) ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
4) ako po kvaliteti i funkcioniranju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano očekivati s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe dana od strane prodavača, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Prodavač odgovara za nedosljednosti isporučene robe ugovoru ako: je postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nedosljednost prodavač znao; se pojavila poslije prelaska rizika na potrošača, ako potječe od uzroka koji je postojao prije prelaska rizika na potrošača; je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je prodavač izjavio da je roba dosljedna ugovoru.
Potrošač ima pravo da bira da nedosljednost robe trgovac otkloni popravkom ili zamjenom.
Ako otklanjanje nedosljednosti u skladu sa stavom 1. ovog člana nije moguće, Potrošač ima pravo da zahtjeva odgovarajuće umanjenje cijene ili raskid ugovora ako:
1) nedosljednost ne može da se otkloni popravkom ili zamjenom uopće niti u primjerenom roku;
2) ne može da ostvari pravo na popravak ili zamjenu, odnosno ako Prodavač nije izvršio popravak ili
3) popravak ili zamjena ne može da se provede bez značajnijih nepogodnosti za Potrošača zbog prirode robe i njene namjene;
4) otklanjanje nedosljednosti popravkom ili zamjenom predstavlja nesrazmjerno opterećenje za Prodavača.
Nesrazmjerno opterećenje za Prodavača u smislu stava 2. tačka 4. ovog člana, javlja se ako u usporedbi sa umanjenjem cijene i raskidom ugovora, stvara pretjerane troškove, uzimajući u obzir: vrijednost robe koju bi imala da je dosljedna ugovoru; značaj dosljednosti u konkretnom slučaju; da li se dosljednost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za Potrošača.
Prodavač je odgovoran za nedosljednost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dvije godine od dana prelaska rizika na Potrošača.
Ako nedosljednost nastane u roku od šest mjeseci od dana prelaska rizika na Potrošača, pretpostavlja se da je nedosljednost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nedosljednosti.
Prodavač se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom, tj. kompletnu kakva je nabavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.
Da bi Potrošač ostvario pravo na dosljednost dužan je da, pri predaji robe Prodavaču na servis, uz neispravan artikl priloži dokumentaciju koja dolazi uz proizvod (Obavještenje o Općtim uslovima korištenja), fiskalni račun kojim se potvrđuje kupovina robe od Prodavača. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera neispravnosti od strane ovlaštenog lica Prodavača ili ovlaštenih servisera proizvođača.
Prodavač se obavezuje da Potrošaču osigura obrazac za reklamaciju i popuni isti prilikom prijema robe na servis. Jedan primjerak reversa zadržava Prodavač, a drugi Potrošač prilikom predaje proizvoda na servis. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda sa reklamacije donese i preda revers odgovornom licu Prodavača u maloprodajnom objektu. U suprotnom, Potrošač neće moći da preuzme robu sa servisa.
Sve dodatne informacije vezane za servis, Potrošač može dobiti pozivom na brojeve telefona iz prethodnog člana.
Također, sve dodatne informacije vezane za servis, Potrošač može ostvariti preko ,,mail-a” za tehničku podršku:
kontakt@moutfitters.ba
Kompanija Mobile Outfitters ima pravo da u skladu sa promjenom važećih propisa i svojom poslovnom politikom vrši izmjene i dopune Opštih uslova korištenja proizvoda.
Opšti uslovi korištenja proizvoda su sačinjeni i tumače se u skladu sa zakonima Bosne i Hercegovine.
Ugovorne strane će nastojati da sve sporove ili nesuglasice rješavaju mirnim putem. Ukoliko to nije moguće, u slučaju spora koji proistekne, isti će biti rješavan pred stvarno nadležnim sudom u Sarajevu, Bosna i Hercegovina.
Ovi Općti uvjeti korištenja proizvoda objavljeni su na internet stranici www.moutfitters.ba i stupaju na snagu 15.03.2021. godine i odnose se na sve Potrošače.
Ovi Opći uvjeti korištenja proizvoda su na uobičajen način istaknuti u svakom maloprodajnom objektu.
Pri kupovini svakog proizvoda, Potrošači dobijaju obavještenje o općim uvjetima korištenja proizvoda sa najvažnijim i neophodnim informacijama o upotrebi proizvoda i ostvarivanju svojih prava na osnovu Zakona o zaštiti potrošača.
Ovi Opći uvjeti korištenja proizvoda obavezuju svakog potrošača u trenutku kupovine proizvoda.
U Sarajevu, 15.03.2021. godine.
Osobni podaci se prikupljaju za slijedeće svrhe i za korištenje slijedećih usluga:
Google Analitika i Google Ads praćenje konverzije osobnih podataka, kolačići, podaci o korisnicima
Osobni podaci: adresa e-pošte; podaci o upotrebi
Google Ads Remarketing osobni podaci, kolačići, podaci o upotrebi
Mobile Outfitters d.o.o.
Avenija Dubrovnik 16
10000 Zagreb
Kontakt e-pošta vlasnika:
office@moutfitters.ba